سرخط خبرها
خانه / پروپزال / دانلود پروپوزال تبیین عملکرد شرکت با استفاده از بازارگرایی، نوآوری و مزیت روابطی در شرکت های تولیدی استان

دانلود پروپوزال تبیین عملکرد شرکت با استفاده از بازارگرایی، نوآوری و مزیت روابطی در شرکت های تولیدی استان

ببینید ::

پروپوزال تبیین عملکرد شرکت با استفاده از بازارگرایی، نوآوری و مزیت روابطی در شرکت های تولیدی استان

پروپوزال-تبیین-عملکرد-شرکت-با-استفاده-از-بازارگرایی-نوآوری-و-مزیت-روابطی-در-شرکت-های-تولیدی-استانپروپوزال تبیین عملکرد شرکت با استفاده از بازارگرایی، نوآوری و مزیت روابطی در شرکت های تولیدی استان گیلان

دارای ۲۷ صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال: تبیین عملکرد شرکت با استفاده از بازارگرایی، نوآوری و مزیت روابطی در شرکت های تولیدی استان گیلان

تعداد صفحه: ۲۷صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: ۱٫۱۵
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و…

پروپوزال مدیریت بازرگانی گرایش بازریابی

عنوان:
تبیین عملکرد شرکت با استفاده از بازارگرایی، نوآوری و مزیت روابطی در شرکت های تولیدی استان گیلان

مقّدمه
امروزه در نتیجه جهانی سازی، آزاد شدن بازارها و خصوصی سازی، بیشتر محیط های تجاری، با چالشهای عمده ای برای حفظ هوّیت و ادامه فعّالیت خود به عنوان شرکتهایی کارآمد مواجه می باشند. به این دلیل همواره در اکثر سازمان های جهان مدیران و رهبران سازمانی درپی ارتقاء و بهبودعملکرد سازمان های خویش هستند چرا که عملکرد هرشرکت مبنایی برای ادامه فعّالیت ویا تعطیلی آن شرکت است به این ترتیب شناسایی عوامل مؤّثربرعملکرد هر واحد تولیدی می تواند به شرکت ها در ارتقای عملکردخود کمک شایان توجّهی نماید. این تحقیق به دنبال بررسی تاثیر غیر مستقیم بازارگرایی برعملکرد شرکت ها از طریق متغیر های  نوآوری ومزیت رقابتی  است. مطالعه بر روي رابطه بين بازارگرايي و عملكرد يك زمينه تحقيقاتي مورد توجّه است (Deshpande & farley,2004). يكي از شاخه هاي اين زمينه تحقيقاتي، وجود متغيرهاي ميانجي بين اين دو مفهوم است ۲۰۰۵)  (Kirca et al. ;که تحقیق حاضر نیز در همین راستا می باشد. دراین فصل به کلیّات تحقیق پرداخته می شود. بیان مساله، اهمیت وضرورت تحقیق،چهارچوب نظری وفرضیه ها به همراه تعاریف مفهومی وعملیاتی وقلمروموضوعی، زمانی و مکانی مواردی است که دراین فصل به آنها پرداخته خواهد شد.

دانلود فایل

دسته :: پروپزال

تگ ها :: پروپوزال تبیین عملکرد شرکت با استفاده از بازارگرایی, نوآوری و مزیت روابطی در شرکت های تولیدی استان گیلان ,پروپوزال , تبیین عملکرد شرکت با استفاده از بازارگرایی, نوآوری و مزیت روابطی در شرکت های تولیدی استان گیلان

درباره ی irko@farko

همچنین ببینید

دانلود پروپوزال امکان سنجی پیاده سازی فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی RFIDدر مبارزه با قاچاق کالادارا

ببینید :: پروپوزال امکان سنجی پیاده سازی فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی RFIDدر مبارزه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *