سرخط خبرها
خانه / پروپزال / دانلود پروپوزال تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری دارای ۶

دانلود پروپوزال تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری دارای ۶

ببینید ::

پروپوزال تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری دارای ۶

پروپوزال-تبیین-رفتار-مصرف-کنندگان-حقوقی-در-حوزه-ی-خدمات-نوین-بانکی-براساس-مدل-پذیرش-فناوری-دارای-6پروپوزال تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
دارای ۶۹ صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.


عنوان پروپوزال: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

تعداد صفحه: ۶۹صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: ۱٫۱۵
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و…

پروپوزال مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین¬الملل
موضوع : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

مقدمه
در میان مفاهیم بازاریابی مطالعه رفتار مصرف¬کننده رشته تحصیلی جدیدی است. در اوایل دهه¬ی ۱۹۰۰ نویسندگان بحثی را درباره  این موضوع آغاز کردند که چگونه تبلیغ کنندگان می توانند از اصول روان¬شناسی استفاده نمایند. همزمان با توسعه¬ی مفهوم بازاریابی در دهه¬ی۱۹۵۰  نیاز  به مطالعه رفتار مصرف¬کننده بیش از پیش ضرورت یافت. نخستین کتابهای درسی در این مورد در دهه ی ۱۹۶۰ به رشته تحریر درآمده است. (موون و مینور, ۱۳۸۸, ص. ۱۶) از آن زمان تاکنون مفهوم رفتار مصرف¬کننده توسعه¬ی  زیادی یافته است. در عصر کنونی که رقابت بین بنگاه¬های کسب و کار شدت یافته است درک رفتار مصرف¬کننده و شناخت مشتریان اهمیت ویژه¬¬ای دارد.  مشتریان ممکن است نیازها و خواسته¬های خود را به گونه¬ای بیان نمایند اما طور دیگری عمل کنند. آنها ممکن است از انگیزش¬های عمیق¬تر درونی خود خبر نداشته باشند یا نسبت به عوامل مؤثری که در آخرین لحظه عقیده¬شان را عوض می¬کند عکس¬العمل نشان دهند. از این رو بازاریابان باید خواسته¬¬ها، دریافت¬های ذهنی و خرید و رفتار خرید مصرف¬کنندگان را به طور عمیق و مستمر بررسی کنند.
در میان مصرف¬کنندگان ارزیابی و مطالعه رفتار مصرف-کنندگان خدمات  بانکی و مالی اهمیت بالایی دارد تبیین رفتار مصرف کنندگان خدمات بانکی امکان ارائه¬ی برنامه های مطلوب¬تر بازاریابی و افزایش رضایت مصرف¬کنندگان در جهت سودآوری بنگاه¬ها را فراهم می¬آورد. از این رو پژوهش حاضر با هدف تبیین رفتار مصرف¬کنندگان حقوقی در حوزه¬ی خدمات نوین بانکی انجام  شده است.

دانلود فایل

دسته :: پروپزال

تگ ها :: پروپوزال تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری,پروپوزال , تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

درباره ی irko@farko

همچنین ببینید

دانلود پروپوزال تحول بررسی رابطه همسویی بین مشخصه های محیطی کسب و کار، اولویت های رقابتی و ساختار زنجیره ت

ببینید :: پروپوزال تحول بررسی رابطه همسویی بین مشخصه های محیطی کسب و کار، اولویت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *