سرخط خبرها
خانه / پروپزال / دانلود پروپوزال تاثير بازاريابی رابطه مند بر افزايش وفاداری مشتريان(مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرستان رشت

دانلود پروپوزال تاثير بازاريابی رابطه مند بر افزايش وفاداری مشتريان(مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرستان رشت

ببینید ::

پروپوزال تاثير بازاريابی رابطه مند بر افزايش وفاداری مشتريان(مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرستان رشت

پروپوزال-تاثير-بازاريابی-رابطه-مند-بر-افزايش-وفاداری-مشتريان(مطالعه-موردی-شعب-بانک-ملی-شهرستان-رشتپروپوزال تاثير بازاريابی رابطه مند بر افزايش وفاداری مشتريان(مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرستان رشت)
دارای ۳۵ صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.


عنوان پروپوزال: تاثير بازاريابی رابطه مند بر افزايش وفاداری مشتريان(مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرستان رشت)

تعداد صفحه: ۳۵صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: ۱٫۱۵
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و…

پروپوزال مدیریت بازاریابی
تاثير بازاريابی رابطه مند بر افزايش وفاداری مشتريان(مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرستان رشت)

مقدمه
جهانی شدن، مستلزم آگاهی است و آگاهی جز از طریق مطالعه و پژوهش مستمر حاصل نمی گردد. با یک برنامه ریزی درست و موشکافانه به این نتیجه دست خواهیم یافت که یکی از اساسی ترین مقولاتی که نیازمند پژوهش است، مقوله بانک و خدمات بانکداری است که نتایج آن وفاداری و عدم وفاداری مشتریان بانکی را به همراه دارد. مساله بانکداری به عنوان بازوی مالی دولت در تجهیز منابع، زمینه های مساعدتری را جهت توسعه اقتصادی فراهم می آورند. همچنین وجود رقابت در بین موسسات و بنگاهها برای کسب سهم بیشتر از بازار و تلاش مشتریان برای رسیدن به رضایتمندی بیشتر موجب شده است که هم بنگاهها به دنبال کسب موقعیت ممتاز در بازار باشند و هم مشتریان در پی یافتن سرنخ هایی برای رسیدن به بهترین تامین کنندگان.
در جهان امروز ، تغييرات به سرعت در بخش خدمات رخ می دهد. اين تغييرات هم بر ساختار صنعت و هم بر ماهيت رقابتی ان تاثير می گذارد. امروزه برای دستيابی به موفقيت در يک بازار تکنولوژی محور، پيچيده و رقابتی محققين به يافتن موارد کليدی برای وفادار ساختن مشتريان مشتاق شده اند. يکی از موارد کليدی، نفوذ در روابط مشتری با سازمان برای دستيابی به اطلاعات مزيتی در مورد مشتريان است که بدين وسيله درک بهتری از نيازهای آنان حاصل می شود و نتيجه آن ارائه خدمات مطلوب به مشتريان است. عصر کنونی دوره تحولات شتابنده و غير قابل پيش بينی است. بنابراين پايبند بودن به استراتژی های امروز خطرناک است. در اغلب موارد مشتريان وفادار برای موفقيّت کسب و کار حياتی می باشند چراکه جذب مشتريان جديد گران تر از حفظ مشتريان موجود بوده و در اکثر تحقيقات صورت گرفته به وسيله بسياری از نويسندگان، پيشنهاد شده است که از مشتريان وفادار به عنوان يک دارايی رقابتی استفاده شود و يکی از راه های تقويت اين امر از طريق ايجاد يک رابطه همکاری صميمانه، مناسب و قوی بين فروشندگان و خريداران می باشد. (حيدرزاده،۱۳۸۵،۲۹)

دانلود فایل

دسته :: پروپزال

تگ ها :: پروپوزال تاثير بازاريابی رابطه مند بر افزايش وفاداری مشتريان(مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرستان رشت) ,پروپوزال تاثير بازاريابی رابطه مند بر افزايش وفاداری مشتريان,پروپوزال , تاثير بازاريابی رابطه مند بر افزايش وفاداری مشتريان(مطالعه موردی: شعب بان

درباره ی irko@farko

همچنین ببینید

دانلود پروپوزال امکان سنجی پیاده سازی فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی RFIDدر مبارزه با قاچاق کالادارا

ببینید :: پروپوزال امکان سنجی پیاده سازی فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی RFIDدر مبارزه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *