سرخط خبرها
خانه / پروپزال / دانلود پروپوزال بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیس

دانلود پروپوزال بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیس

ببینید ::

پروپوزال بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیس

پروپوزال-بررسی-تاثیر-عوامل-محبوبیت-برند-بر-وفاداری-مشتری-وتبلیغات-دهان-به-دهان-شواهدی-از-برندهای-بیسپروپوزال بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیسکویت در ایران
دارای ۳۷ صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال: بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیسکویت در ایران

تعداد صفحه: ۳۷صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: ۱٫۱۵
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و…

پروپوزال مدیریت گرايش اجرایی

عنوان
بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیسکویت در ایران

مقدمه
در دهه اي كه گذشت ، به طور واضحي مشخص شد  كه دنيا از يك اقتصاد صنعتي كه ماشين آلات عنصر اصلي آن به شمار مي رفت، به سمت يك اقتصاد مبتني بر انسان كه مشتري در مركز ثقل آن قرار دارد، حركت كرده ( حقيقي و اكبري، ۱۳۹۰). در محيط بازار بسيار رقابتي كنوني، كه كالاها و خدمات به تنهايي براي جذب يك بازار جديد و يا حتي نگهداري بازارها و مشتريان فعلي كافي نيست، اعتقاد بر اين است كه جنبه عاطفي و احساسي محصولات ، تمايز كليدي در انتخاب نهايي محصول و قيمتي كه مصرف كنندگان حاضر به پرداخت هستند، خواهد بود ( گوب ،۲۰۰۱) و تاكيد اصلي بر روي توسعه و ترفيع كالاهايي با علامت تجاري است كه نيازهاي احساسي و عاطفي مصرف كنندگان را برآورده سازد (هوانگ ، ۲۰۰۸).
در اين راستا مبحث نوين عشق به برند يا محبوبيت برند به عنوان يكي از مهمترين حوزه هاي تحقيقات بازار و مصرف كننده در ساليان اخير تبديل شده است، به طوريكه در تحقیقات مصرف کننده، عشق و علاقه به برند به عنوان یکی از عناصر اصلی روابط مصرف کنندگان با علامت های تجاری محسوب می شود (آهوویا ، ۱۹۹۳). عشق و علاقه به نام تجاري به عنوان درجه ای از دلبستگی عاطفی پرشور مصرف کننده راضی برای یک نام تجاری خاص تعریف شده است. آهوويا به عنوان يكي از محققان پيشرو در پايه گذاري اين مفهوم عشق به برند را شامل اشتیاق برای نام تجاری، دلبستگی به نام تجاری، ارزیابی مثبت از نام تجاری، احساسات مثبت در پاسخ به این نام تجاری، و اعلامیه های عشق برای نام تجاری توسط مصرف كننده تعريف نموده است (آهوويا ، ۲۰۰۵). نكته مهم آنست كه مفهوم عشق اشتياق بسيار وسيع و وصف نشدني است و موارد مشابه لزوما عشق و محبوبيت برند براي مصرف كننده نخواهد بود ( شيمپ و اليور   ، ۱۹۹۹). اين اشتياق سبب وفاداري متعهدانه و تكرار خريد در مدت طولاني رابطه برند و مشتري مي گردد و ضامن حيات كسب و كار در بازار و تمايز بر رقبا خواهد بود (پارك و همكاران ، ۲۰۰۵).
در راستاي مطالب اشاره شده ، در اين تحقيق مهمترین رویکرد محقق بررسی مبحث علاقه به برندکه فراتر از رضایت از برند است، با سنجش متغیرهایی چون تصویر برند،  مفهوم خود اجتماعی افراد، تنوع طلبی،  تبلیغات شفاهی و ديگر متغيرهاي مرتبط بوده است، تا از اين راه اطلاعات کاربردی حاصل شود که برای مدیران، کارشناسان بازار و تولید، و توزیع کنندگان این سه برند در حوزه صنایع غذایی در جهت افزایش میزان مشتریان علاقمند و ماندگار و در نتیجه افزایش سهم بازار و حتی شیوه های نوين  برای صادرات محصول به دیگر کشورها موثر و مفید باشد.
بیان مساله پژوهشی
يكي از مهمترين مطلوبيت¬هاي مشتري در انتخاب يك محصول، نام تجاري معتبر است. نام تجاري هويت ويژه¬اي براي يك محصول مي آفريند  و كالاها را به گروه خاصي از جامعه پيوند مي دهد. از نظر روانشناسي اينگونه كالاها علاوه بر كاربرد ظاهري، براي مشتري تشخص و اعتماد به همراه دارند، از اين رو مشتري آماده است بهاي متفاوتي براي آن بپردازد ( غفاريان، ۲۰۰۶) .

دانلود فایل

دسته :: پروپزال

تگ ها :: پروپوزال بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیسکویت در ایران,پروپوزال تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیسکویت در ایران,پروپوزال, بررسی تاثیر عوا

درباره ی irko@farko

همچنین ببینید

دانلود پروپوزال امکان سنجی پیاده سازی فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی RFIDدر مبارزه با قاچاق کالادارا

ببینید :: پروپوزال امکان سنجی پیاده سازی فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی RFIDدر مبارزه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *